welcome to Pigeon Kelantan !

Tuesday, October 20, 2009

Penyeri Reban CZ

Manisan Hangus.

Ayam manisan hangus ini adalah diantara penyeri direban saya. Dengan memegang rekod johan kategori yang disertainya sebanyak 22kali. (3 kali BOTB) manisan hangus merupakan otai paling bisa di reban saya. selain itu kehebatan manisan hangus nie bukan setakat beraksi diatas meja saja, cabutan bertuah juga tak pernah menghampakan. Baru2 nie ketika menyertai pertandingan di taman orkid(10/10/09) selain menjadi juara kategori ABS, manisan hangus telah menghadiah kan saya sebiji motor chopper utk memudah saya ke kedai utk membeli dedak ayam hasil cabutan bertuah.. hehe :-). Mcm tu la sayangnya manisan hangus kat saya..






Pinang Masak.

Pinang masak juga merupakan antara pembaka utama reban saya. Telah memenangi 12kali johan kategori (1kali BOTB) .Buat masa skrg tidak dapat menyertai mana2 pertandingan kerana baru saja diasingkan dari ibu. InsyaALLAH dalam masa 1@2 minggu lagi bila dah dapat balik perangai, pasti menggegarkan bon kembali...


























untuk tontonan umum...



Bakal Beraksi tak lama lagi... Natikan kemunculan Si ARA









No comments:

Post a Comment